Нове житло в Тульчині в іпотеку під 3%

Нове житло в Тульчині в іпотеку під 3%

Більше

    Стало відомо, коли вирішиться доля «євроблях»

    Як повідомляє ТСН.ua, керівник ГО “АвтоЄвроСила” Олег Ярошевич розповів що українські законотворці вирішили піти шляхом Молдови, яка мала схожу проблему з розмитненням імпортних автомобілів.

    “Законопроект, який розробляється, є аналогом молдавського закону, який було введено, щоб зняти таку ж саму проблематику декілька років тому. Молдавський шлях обрали, бо він більше адаптований під радянський устрій законодавства. А ми ще не відійшли далеко від радянського”, – зауважив Ярошевич.

    Він додав, що активісти мають отримати попередній текст законопроекту у період з 5-го до 9 березня, щоб провести громадські слухання, вивчити документ та за необхідності внести свої корективи і побажання.

    “Ми розуміємо, що процентні ставки, які вони зараз виставляють, не є практичні. Свої побажання ми будемо вносити, щоб це були якісь розділені усереднені цифри. Наприклад, щоб це були дві цифри: 500 євро плата за розмитнення авто з об’ємом двигуна до 2,5 л і 1000 євро за авто з об’ємом двигуна до 3,5 л. Це зняло б питання і з корупційними схемами”, – наголосив Ярошевич.

    При цьому хочеться нагадати, що пані Южаніна обіцяла законопроект ще в вересні 2017 року.

    mashyna.com.ua