Німецькі психологи дослідили зв’язок між успішністю учнів та особливістю їхнього використання соцмереж. Про це повідомляє «Українська правда. Життя» з посиланням на Educational Psychology Review.

Результати дослідження виявилися такими:

— Використання соцмереж у навчальних цілях, зокрема для спілкування під час виконання групових робіт, покращувало оцінки учнів;
— Трохи гірше були оцінки в тих, хто переривався на соцмережі під час занять чи більше вільного часу проводив у них;
— Усі зміни в успішності, однак, не значні, що дозволило вченим дійти до висновку, що соцмережі не заважають навчанню;
— Незалежно від часу, витраченого на користування у соцмережах, усі учні приділяють приблизно однакову кількість часу навчанню.

Також, на думку психологів, батькам не варто забороняти дітям користуватися соцмережами.

Фото заголовку