Не дзвони мені: 3 керівника про принципи ділового спілкування

YSPIH РЕКОМЕНДУЄ

ТОП-15 продуктів, від яких вінничани не зможуть набрати зайвих кг

Є продукти, які можна їсти скільки завгодно, навіть якщо ви не на жарт стурбовані стрункістю фігури, - вони багаті...

Свята вечеря: 12 пісних смачних страв

Свята вечеря - це свято усієї сім'ї, і за традицією - на столі 12 пісних смачних страв, приготованих з...

Дреди, що це за незвичайна зачіска?

Одна з самих незвичайних і, до речі, найбільш стародавніх зачісок — це дреди.Ви завжди будете в центрі уваги, і...

Риба допомагає жінкам зберегти слух – дослідження

Дослідження тривало 18 років Глобальне дослідження провели вчені, довівши, що регулярне споживання риби та рибних продуктів допомагає захистити жіночий організм...

Чому більшість людей ніколи не доб’ється успіху

Успіх не пов’язаний з багатством. Багаті люди теж незадоволені своїм життям, а все тому, що бути успішним означає постійно...

Месенджери, відеодзвінки та голосові повідомлення змінили комунікаційний етикет. Зараз не прийнято дзвонити без попередження – краще написати повідомлення. Деякі бізнесмени взагалі відмовляються від дзвінків і надають перевагу спілкуванню в мережі. Деякі – навпаки. K.Fund Media запитав українських керівників про їхні принципи комунікацій в цифрову епоху.


Антон Мартинов Директор видавництва «Наш Формат»

Я намагаюся за один телефонний дзвінок проговорювати всі питання, які накопичилися. Щоб не їздити на зустрічі, часто використовую конференц-зв’язок – просто під’єдную Bluetooth-колонку або на голосовий зв’язок людей з різних куточків України чи світу. В питаннях, які потрібно вирішити оперативно не так важливі зустрічі тет-а-тет з людьми, зібраними в кабінеті. Тому коли нам потрібно вирішити питання, я обираю конференц-колл для зручності і швидкості руху питання вперед, замість очікування зустрічей, що створюють паузи в роботі.

Facebook Messenger використовую дуже рідко, мені персонально він не зручний і дуже відволікає. Я його переніс на четверту сторінку з мобільними додатками на телефоні і відключив всі сповіщення. Рідко можна достукатися до мене через цей месенджер. В мене немає систематичної роботи з ним, можу зайти туди раз в тиждень – прочитати все, що там є, і перенаправити на імейл.

Я надаю перевагу електронній пошті – там використовую нагадування, Google-календар, замітки. Мені зручний формат спілкування через електронну пошту, тому що завжди можна згадати суть і диспозицію, власне, з чого ми виходили і до чого прийшли – і це все бажано в одній гілці.

В нашій компанії є таке правило: питання, на яке не можна відразу відповісти «так» чи «ні», ми описуємо через імейл. Часто при описанні такого питання в правильну сторону змінюється його формулювання. Тому всі складні робочі питання перед нарадами я прошу прописувати в електронній пошті, а через Telegram вирішувати тільки ті моменти, на які можна відповісти «так» чи «ні», або дати якусь швидку відповідь. За статистикою, те, що ми говоримо і те, що ми розуміємо як співрозмовники – це приблизно третина від озвученого. Тому для того, щоб точно зрозуміти задачу і її рішення, бажано, щоб це було прописано текстом.

Дуже часто мій телефон стоїть на беззвучному режимі. Мене трішки дратують і відволікають від роботи звуки деяких додатків, тому я вмикаю вібродзвінок, коли працюю в кабінеті.


Валентин Яроменко CEO консалтингової компании Mark&Sales

В нашій компанії всі канали комунікації із клієнтами структуровано – ми залишили чотири способи зв’язку: дзвінок, форма на сайті, e-mail та месенджери. Перших два інтегровані із CRM, а решта – інтегруються поміж собою.

Основний канал комунікації для мене – пошта. У мене є чотири активних адреси – всі в GSuite. Працюю також в Inbox від Google.

Коли на пошту мені приходить лист, то існує три варіанти реакції на нього:

1. Якщо можу відразу відповісти на питання або вирішити проблему – відповідаю.
2. Якщо можу делегувати – пересилаю співробітникам.
3. Якщо потрібно запланувати вирішення питання в команді – відправляю в загальний сервіс для командної роботи Monday.

Всі швидкі обговорення зі співробітниками проводжу в Hangouts. З клієнтами – в Facebook Messenger і Telegram. Телефон використовую рідко – тільки в екстрених випадках. Найчастіше спілкуюся телефоном із рідними та близькими.


Сергій Слупський Керівник компанії «Slupsky Event Management»

Для мене найефективніший спосіб спілкування – це домовитися про все вербально, ідеально – під час зустрічі, якщо не виходить, тоді телефоном. Після цього важливо зафіксувати розмову в письмовому вигляді.

Месенджери та листи ніколи не замінять живого спілкування. Людям важливо розмовляти, дивлячись одне одному в очі і зчитуючи невербаліку. Головний принцип – коротку суть спілкування фіксувати на папері.

Звичайно, по роботі я також спілкуюся в месенджерах і поштою. Месенджери – для швидких підтверджень і коротких повідомлень, а в пошті – все те, що потрібно зафіксувати на офіційному рівні.

Автор: Анна Абліцова
За матеріалами
Фото