10.7 C
Kyiv
Понеділок, 25 Травня, 2020

Я запитала дуже успішну жінку, у чому її секрет. Вона посміхнулася і відповіла:

«Успіх прийшов, коли я вирішила залишити дрібні битви для дрібних бійців: Я перестала боротися з тими, хто брехав про...

Не дзвони мені: 3 керівника про принципи ділового спілкування

Щоденні звички для розумового розвитку

Чи здавалось вам коли-небудь, що ви перестали рухатись вперед, і лише топчетесь на місці? Чи, можливо, не знали, де взяти натхнення для...

Чому азійський мільярдер розбагатів майже на 14 мільярдів доларів через пандемію?

Кожен день капітал Лі Сітінга збільшується приблизно на 37,7 млн доларів в день. Деталі: Статки найбагатшої людини в Сінгапурі Лі...

Месенджери, відеодзвінки та голосові повідомлення змінили комунікаційний етикет. Зараз не прийнято дзвонити без попередження – краще написати повідомлення. Деякі бізнесмени взагалі відмовляються від дзвінків і надають перевагу спілкуванню в мережі. Деякі – навпаки. K.Fund Media запитав українських керівників про їхні принципи комунікацій в цифрову епоху.


Антон Мартинов Директор видавництва «Наш Формат»

Я намагаюся за один телефонний дзвінок проговорювати всі питання, які накопичилися. Щоб не їздити на зустрічі, часто використовую конференц-зв’язок – просто під’єдную Bluetooth-колонку або на голосовий зв’язок людей з різних куточків України чи світу. В питаннях, які потрібно вирішити оперативно не так важливі зустрічі тет-а-тет з людьми, зібраними в кабінеті. Тому коли нам потрібно вирішити питання, я обираю конференц-колл для зручності і швидкості руху питання вперед, замість очікування зустрічей, що створюють паузи в роботі.

Facebook Messenger використовую дуже рідко, мені персонально він не зручний і дуже відволікає. Я його переніс на четверту сторінку з мобільними додатками на телефоні і відключив всі сповіщення. Рідко можна достукатися до мене через цей месенджер. В мене немає систематичної роботи з ним, можу зайти туди раз в тиждень – прочитати все, що там є, і перенаправити на імейл.

Я надаю перевагу електронній пошті – там використовую нагадування, Google-календар, замітки. Мені зручний формат спілкування через електронну пошту, тому що завжди можна згадати суть і диспозицію, власне, з чого ми виходили і до чого прийшли – і це все бажано в одній гілці.

В нашій компанії є таке правило: питання, на яке не можна відразу відповісти «так» чи «ні», ми описуємо через імейл. Часто при описанні такого питання в правильну сторону змінюється його формулювання. Тому всі складні робочі питання перед нарадами я прошу прописувати в електронній пошті, а через Telegram вирішувати тільки ті моменти, на які можна відповісти «так» чи «ні», або дати якусь швидку відповідь. За статистикою, те, що ми говоримо і те, що ми розуміємо як співрозмовники – це приблизно третина від озвученого. Тому для того, щоб точно зрозуміти задачу і її рішення, бажано, щоб це було прописано текстом.

Дуже часто мій телефон стоїть на беззвучному режимі. Мене трішки дратують і відволікають від роботи звуки деяких додатків, тому я вмикаю вібродзвінок, коли працюю в кабінеті.


Валентин Яроменко CEO консалтингової компании Mark&Sales

В нашій компанії всі канали комунікації із клієнтами структуровано – ми залишили чотири способи зв’язку: дзвінок, форма на сайті, e-mail та месенджери. Перших два інтегровані із CRM, а решта – інтегруються поміж собою.

Основний канал комунікації для мене – пошта. У мене є чотири активних адреси – всі в GSuite. Працюю також в Inbox від Google.

Коли на пошту мені приходить лист, то існує три варіанти реакції на нього:

1. Якщо можу відразу відповісти на питання або вирішити проблему – відповідаю.
2. Якщо можу делегувати – пересилаю співробітникам.
3. Якщо потрібно запланувати вирішення питання в команді – відправляю в загальний сервіс для командної роботи Monday.

Всі швидкі обговорення зі співробітниками проводжу в Hangouts. З клієнтами – в Facebook Messenger і Telegram. Телефон використовую рідко – тільки в екстрених випадках. Найчастіше спілкуюся телефоном із рідними та близькими.


Сергій Слупський Керівник компанії «Slupsky Event Management»

Для мене найефективніший спосіб спілкування – це домовитися про все вербально, ідеально – під час зустрічі, якщо не виходить, тоді телефоном. Після цього важливо зафіксувати розмову в письмовому вигляді.

Месенджери та листи ніколи не замінять живого спілкування. Людям важливо розмовляти, дивлячись одне одному в очі і зчитуючи невербаліку. Головний принцип – коротку суть спілкування фіксувати на папері.

Звичайно, по роботі я також спілкуюся в месенджерах і поштою. Месенджери – для швидких підтверджень і коротких повідомлень, а в пошті – все те, що потрібно зафіксувати на офіційному рівні.

Автор: Анна Абліцова
За матеріалами
Фото

Слідкуйте за новинами так, як вам зручно:

Підпишіться на YSPIH.COM.UA у соціальних мережах!

Вас може зацікавити

Купити квартиру в Тульчині за ціною забудовника

Якщо Ви кожен день моніторите інтернет, запитуючи у пошукових систем щось на кшталт «квартира Тульчин купити». А бо  Ви шукаєте таке житло, яке б...

Десять невідомих переваг правильного сніданку та його дивовижна...

Дієтологи втомилися говорити нам про те, що сніданок є найголовнішим прийомом їжі, і якщо людина хоче бути здоровою і відчувати себе енергійною протягом дня,...

Позитивні думки роблять вас здоровими та успішними

Коли в житті трапляються проблеми чи невдачі, ми намагаємось мислити позитивно. Чим більша проблема, тим частіше мудрість про напівповний стакан здається нереалістичною. А все...

Чому потрібно тренуватись кожного дня?

Пропонуємо вам кілька причин, чому потрібно виконувати фізичні вправи щоденно. 1. Тренування підносять вас на хвилю позитиву Що може бути краще, аніж три маргарити (без похмілля)?...

Я запитала дуже успішну жінку, у чому її...

«Успіх прийшов, коли я вирішила залишити дрібні битви для дрібних бійців: Я перестала боротися з тими, хто брехав про...

Найгірші 7 речей, якими ми ображаємо своїх дітей

Страшні помилки, які дорослі роблять під впливом гніву або байдужості, не подумавши, чим це може відгукнутися в маленькій дитячій душі. Один психолог сказав: «При кожній...

Маски домашні для обличчя, які допоможуть ...

На жаль, восени наш зовнішній вигляд може погіршуватися. Або точніше, раптово погіршуватися без явних причин. Раптово починають мучити лущення, когось акне, когось почервоніння, а...

Науковці вважають, що найбільш корисна вправа – ходьба

Ходьба – це проста, доступна і корисна вправа. Ми зібрали наукові дані про користь ходьби з декількох авторитетних джерел і поспішаємо поділитися вами. Коли тренер...

Чому небезпечні розмови про здоров’я зі знайомими та...

Кожен хоча б раз в житті чимось хворів. Хвороба створює безліч неприємностей і занепокоєння для людини, породжує негативні думки й емоції, які випромінюються в...

Для боротьби з фейками Facebook буде перевіряти знімки...

Facebook вже перевіряє на достовірність новини і текстові публікації. Соціальна мережа Facebook почне перевіряти відео і фотографії на дезінформацію. Як повідомляється у блозі компанії, тепер...

8 порад для кращого навчання

Спосіб, яким навчається більшість студентів, не має сенсу. Такого висновку дійшли психологи з Університету Дж. Вашингтона в Сент-Луїсі Генрі Родіґер та Марк МакДеніел, котрі провели...

Позитивні думки роблять вас здоровими та успішними

Коли в житті трапляються проблеми чи невдачі, ми намагаємось мислити позитивно. Чим більша проблема, тим частіше мудрість про напівповний стакан здається нереалістичною. А все...