Ми часто робимо все в останній момент, як це виправити

0
97

Ви, напевно, не раз помічали, що багато завдань, на які відводиться велика кількість часу, завершуються зазвичай в самий останній момент або навіть із запізненням. І не важливо, чи це дипломна робота, побутові справи або важливий дедлайн.

Вперше з наукової точки зору знайому всім проблем розібрав Сиріл Паркінсон. Його перший закон говорить, що обсяг роботи завжди буде збільшуватися, заповнюючи все відпущене на її виконання час. Наприклад, якщо студент знає, що на написання курсової у нього є місяць, то і весь процес займе у нього місяць, тому що він буде розтягувати і відкладати завершення справи.

Якщо ви даєте собі тиждень на виконання двогодинного завдання, то завдання буде ставати складніше, щоб заповнити собою цей тиждень. У кожної людини закон Паркінсона працює по-різному: хтось, знаючи що, дедлайн далеко, часто відволікається і повільніше працює. Хтось постійно повертається до виконаної справи, переробляє і вдосконалює її. Є й ті, хто навмисно розтягує час виконання завдання, знаючи, що за нею піде інша, яку виконувати зовсім не хочеться.

На щастя, закон Паркінсона можна застосувати собі на благо. І в цій статті ми постараємося показати вам, як правильно розпоряджатися часом і все встигати.

Встановлювати той час роботи, за яке можливо виконати завдання, але не більше

В першу чергу складіть розклад справ на тиждень і напишіть скільки часу вам знадобитися на виконання кожного завдання. Потім скоротіть цей час удвічі.

Для звичайних прокрастинаторів, схильних відкладати справи на більш пізні терміни, може бути корисно інше наслідок закону Паркінсона: «якщо ви будете розтягувати все до останньої хвилини, то у вас залишиться тільки хвилина на виконання». А за короткі терміни, ви, швидше за все, будете видавати посередні результати.

Позбавляйтеся від звичок, що заповнюють собою час виконання завдання

Якщо перевірка повідомлень в соціальних мережах і електронної пошти займає у вас 20 хвилин кожен день, то постарайтеся скоротити її до двох. Не приділяйте велику увагу незначним речам, поки всі справи в вашому списку не будуть виконані. Намагайтеся не допускати великих перерв.

Скорочуючи терміни виконання завдання, не переоцінюйте свої сили

Перевірте чи правильно ви все розрахували, перш ніж обмежувати свої терміни. Обмеження часу може бути ефективно тільки коли ви здатні працювати в зручному темпі.

Експериментуйте з законом Паркінсона і скорочуйте крайні терміни до мінімуму у різних областях вашого життя. Просто знайдіть грань між «тиском часу» і «правильним виконанням поставленого завдання». Адже те, до чого потрібно прагнути, це робота, виконана в найкоротші терміни, а не катастрофа, через яку ви позбудетеся кар’єри.